dilluns, 18 de juny del 2012

PENDENT DE QUALIFICAR

 

  Pendent de qualificar

espere
esperem
fem alguna feina
absurda
espere
tambore dits
prove portals
obric armaris
armarie portes
 
tots els ocells van a fer nius a les grues abandonades
arreu del paisatge

tinc un libre per guardar les mosques
que fugen de les tronades d´estiu

espere,
de tant en tant em quede sense respostes,
en alguna conversa, espere, faig alguna feina absurda,
demane una altra dosi de paraules al cambrer

prove portals, obric armaris.

Em quede davant teu i em lleve les robes, em lleve els anells, les feines, el passat, em lleve tots els estudis, oblide tots els llibres, oblide les nits de cinema al vell camp de futbol, em lleve les basses i les piscines, em lleve els jocs que jugàrem quan sempre era estiu, em rente la cara i les pintures abstractes dels dissabtes llarguíssims, cride, cride molt fort el teu nom i desterre cadascun dels viatges que m´han dut fins a ara, fins ací, fins a tu,
fins que em quede del tot nu, davant teu, pendent de qualificar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada